Pest eller Kolera eller (Tandläkaren) eller ny Frisör!?

Då var det gjort! Min födelsedagspresent var pengar till ett salongbesök så jag kastade in mig själv till Noblesse -den frisörsalong jag brukar gå till men! utan att det var min ordinarie frisör som skulle klippa mig. Alltså jag skojar inte :P) För mig så är det värre att träffa en ny frisör än att laga hål hos tandläkaren -och notera att tandis måste kanske trycka in 2-3 sprutor i käften för att bedövningen ens ska verka på mig. Förra gången funkade inte ens det! :D Ja, ja... Du får la sätta igång ändå då... :(

I alla fall. På salongen. Hade ingen aning om att jag hade haft så slitet hår så att en frisör omedvetet kunde pressa fram en bekymmersrynka :( Efter jag lagt märke te hennes lilla grimagerande så mindes jag i helgen att håret hade fastnat under ryggen och hindrat mig från att resa mig upp från sängen. Där blev jag liggande en stund och gjorde nog något som såg ut som väldigt kassa situps. När denna minnesbubbla lämnade mig förstog jag att håret var så kluvet i hårtopparna så att de hade fungerat som kardborrar :( 
Frågan är nu om jag är mer nöjd med att se ut som Jennifer Aniston på den tiden då man samlade ett gäng, köpte chips och kollade "Vänner" på rutin :/

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


SMS-konversation

Jag kan vara värdelös på klarspråk och tycka det är jättejobbigt :P) Folk tycker jag krånglar till saker i onödan men med detta svaret har jag bräckt en zon. Ha! :D


J: Höras? Jag ställde en fråga svara på den innan du ställer frågor ;)
S: Nej jag vill inte komma hem till dig för det ligger i luften att vår relation skulle handla om sex och jag vill inte ha sex med dig i nuläget kanske aldrig men jag vill vara kompis med dig för jag har träffat en jag tycker om sen vi prata senast. Klarspråk nog? :)
J: Visst är det enkelt ibland. Du börjar lära dig ;)
S: Hihi. Det var rätt kul men kändes ovant men ganska skönt ändå :P

Så kan det kännas att göra tvärtom ibland :) Inte bara obehagligt. Det kan kittla till lite ;)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0